Customer Feedback Process

As Safiport Derince Customer Services, our purpose is to spend every moment of us to improve customer experience. The specialized representatives of the Safiport Derince Customer Services identify the needs of our customers, achieve results in a fast and sustainable way, interprete the feedbacks accurately and ensure the satisfaction of our customers.

Our call center and technological infrastructure provides services on 7/24 basis so that our customers can easily reach our specialized representatives.

Safiport Derince, which pays attention to the use of technology actively in every field, immediately responds to demands by using user-friendly online systems. All calculations and inquiries are actively managed through online services.

Thanks to our feedback system designed according to the ISO 10002 Quality standards, our feedback process is monitored instantly.

×

Müşteri İlişkileri

Ahmet POLAT Çevrim İçi
41252

Müşteri İlişkileri

Berkay Sıtkı KÜÇÜK Çevrim İçi
41253

Müşteri İlişkileri

Evren AYDIN Çevrim İçi
41254

Müşteri İlişkileri

Celal MALKOÇ Çevrim İçi
41255

Müşteri İlişkileri

Barış ŞAHİN Çevrim İçi
41256

Müşteri İlişkileri

Gizem UZUN Çevrim İçi
41257

Müşteri İlişkileri

Emre GÜNDAĞ Çevrim İçi
41258

Müşteri İlişkileri

Erdem ÇUBUK Çevrim İçi
41259

Müşteri İlişkileri

Şeyma ALKAN Çevrim İçi
41261

Müşteri İlişkileri

Zeynep YELEKÇİ Çevrim İçi
41262

Müşteri İlişkileri

Yunus TOPTAŞ Çevrim İçi
41263

Müşteri İlişkileri

İdil Tutku YILMAZ Çevrim İçi
41264

Müşteri İlişkileri

Betül TIRAŞ Çevrim İçi
41265
×