Müşteri İlişkileri
Ahmet POLAT Çevrim İçiMüşteri Geri Bildirim Süreci
Safiport Derince Müşteri Hizmetleri olarak amacımız her anımızı müşteri deneyimleri doğrultusunda iyileştirmeye harcamaktır. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını belirlemek, hızlı ve sürdürülebilir şekilde sonuca ulaşmak, geri bildirimleri doğru okumak ve müşterimizin memnuniyetini sağlamak Safiport Derince Müşteri Hizmetleri uzman temsilcileri tarafından sağlanmaktadır.
Müşterilerimizin uzman temsilcilerimize kolayca ulaşması için çağrı merkezimiz ve teknolojik altyapımız 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.
Teknolojiyi aktif olarak her alanda kullanmaya özen gösteren Safiport Derince kullanıcı dostu online sistemler ile taleplere anlık olarak cevap vermektedir. Tüm hesaplamalar ve sorgulamalar aktif bir şekilde online hizmetler üzerinden gerçekleştirilmektedir.
ISO 10002 Kalite standartlarında tasarlanan geri bildirim sistemimiz ile geri bildirim sürecimiz anlık takip edilmektedir.