Müşteri Geri Bildirim Süreci

Safiport Derince Müşteri Hizmetleri olarak amacımız her anımızı müşteri deneyimleri doğrultusunda iyileştirmeye harcamaktır. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını belirlemek, hızlı ve sürdürülebilir şekilde sonuca ulaşmak, geri bildirimleri doğru okumak ve müşterimizin memnuniyetini sağlamak Safiport Derince Müşteri Hizmetleri uzman temsilcileri tarafından sağlanmaktadır.

Müşterilerimizin uzman temsilcilerimize kolayca ulaşması için çağrı merkezimiz ve teknolojik altyapımız 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

Teknolojiyi aktif olarak her alanda kullanmaya özen gösteren Safiport Derince kullanıcı dostu online sistemler ile taleplere anlık olarak cevap vermektedir. Tüm hesaplamalar ve sorgulamalar aktif bir şekilde online hizmetler üzerinden gerçekleştirilmektedir.

ISO 10002 Kalite standartlarında tasarlanan geri bildirim sistemimiz ile geri bildirim sürecimiz anlık takip edilmektedir.

×

Müşteri İlişkileri

Ahmet POLAT Çevrim İçi
41252

Müşteri İlişkileri

Berkay Sıtkı KÜÇÜK Çevrim İçi
41253

Müşteri İlişkileri

Evren AYDIN Çevrim İçi
41254

Müşteri İlişkileri

Celal MALKOÇ Çevrim İçi
41255

Müşteri İlişkileri

Barış ŞAHİN Çevrim İçi
41256

Müşteri İlişkileri

Gizem UZUN Çevrim İçi
41257

Müşteri İlişkileri

Emre GÜNDAĞ Çevrim İçi
41258

Müşteri İlişkileri

Erdem ÇUBUK Çevrim İçi
41259

Müşteri İlişkileri

Şeyma ALKAN Çevrim İçi
41261

Müşteri İlişkileri

Zeynep YELEKÇİ Çevrim İçi
41262

Müşteri İlişkileri

Yunus TOPTAŞ Çevrim İçi
41263

Müşteri İlişkileri

İdil Tutku YILMAZ Çevrim İçi
41264

Müşteri İlişkileri

Betül TIRAŞ Çevrim İçi
41265
×