ENTEGRE YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKAMIZ

SAFİPORT olarak temel ilkemiz; üstün kaliteli hizmetler sunmak, çevreyi korumak, iş sağlığı ve güvenliğini sağlamak, yüksek iş ahlakı ilkelerine bağlı kalarak müşteri memnuniyetini artırmak ve sürdürülebilir şekilde sürekli gelişmektir.

Bu politikayı sürdürebilmek ve geliştirebilmek amacıyla aşağıdaki ilkelere bağlı kalmayı taahhüt ediyoruz:

» ISO 9001 Kalite, ISO 14001 Çevre, ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği, ISO 27001 Bilgi Güvenliği, ISO 50001 Enerji Yönetimi, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve ISPS Kod standartlarının öngördüğü düzeye tüm faaliyet alanlarımızda ulaşmayı ve bu düzeyi aşmayı hedefliyoruz.

» Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini en üst düzeyde karşılamayı, sürekli gelişen süreçlerle hizmet kalitemizi artırmayı taahhüt ediyoruz.

» Yöntem, teknoloji ve hizmetlerimizi, çalışanlarımızın katılımı ile sürekli olarak geliştirerek müşteri beklentilerinin ötesine geçmeyi; verimliliği artırıcı çalışmaları desteklemeyi ve hayata geçirmeyi önemsiyoruz.

» Ulusal ve uluslararası yasal ve diğer yükümlülüklere uyarak; doğal kaynakların verimli kullanımını sağlamak, kirliliği önlemek, çevreyi korumak ve atıkları en aza indirerek, karbon ayak izimizi azaltmak ve çevre dostu çözümler üretmek temel çevre politikamızdır.

» Çalışanlarımızın sağlığı ve güvenliğini ön planda tutarak iş kazaları ve meslek hastalıklarını önlemeye yönelik proaktif bir yaklaşım benimsemekteyiz.

» Tüm müşterilerimiz, iş ortaklarımız, servis sağlayıcılarımız, yasal otoriteler ve sosyal paydaşlarımızla açık iletişim kurmayı, performans ve uygulamalara ait bilgileri kayıt altına alarak şeffaf bir şekilde raporlamayı ve sürekli gelişimi sağlamayı ilke ediniyoruz.

» Liman güvenliğinin, 7/24 görev yapan yetkin ve belgeli personel ile sağlanması gerektiğinin bilincindeyiz. Tesislerimizde çalışanlar ve ziyaretçilerin güvenliğini sağlamak amacıyla bilgi güvenliği ve fiziki güvenliği tehdit eden her durumu bildirme sorumluluğunu tüm çalışanlarımızla paylaşıyoruz. ISPS Kod kapsamında uluslararası denizcilik güvenlik standartlarına tam uyum sağlıyoruz.

» Bilgi güvenliği kapsamında; tüm bilgi varlıklarının gizliliğini, bütünlüğünü ve erişilebilirliğini korumayı, tehditlere karşı önleyici ve geliştirici tedbirler almayı taahhüt ediyoruz.

» Risk değerlendirmesi yaparak güvenliği artırıcı ve caydırıcı önlemler almak, gerektiğinde yasal çerçevede emniyet ve askeri güvenlik birimleriyle koordinasyon sağlamak, acil durum yönetimini etkin şekilde yürütmek için tüm kaynaklarımızı seferber etmek firmamızın temel politikalarındandır.

Bu politika doğrultusunda, Entegre Yönetim Sistemimizin şartlara uygunluğunu ve etkinliğini sürekli iyileştirmek amacıyla düzenli aralıklarla gözden geçirilmesini ve geliştirilmesini sağlamayı temel amacımız olarak belirliyoruz.

 

Bilgi Güvenliği Yönetim Politikamız

Kurumsal bilgi ve bilgi varlıklarının güvenlik ilkelerini belirlemek için;

» Veri bütünlüğünü, gizliliğini ve erişilebilirliğini,

» Bilgi varlıklarının etkin seviyede güvenliğini,

» Bilgi güvenliği ile ilgili mevzuatlara uyumunu,

» Temel ve destekleyici iş faaliyetlerinin en az kesinti ile devam etmesini sağlayarak, olağanüstü durumlarda acil durum eylem planını hayata geçirmeyi,

» Süreçlerimize bağlı olarak bilgi güvenliği risklerini yöneterek sürekli iyileştirmek,

» Çalışanlar, tedarikçiler ve iş ortakları üzerinde bilgi güvenliği bilinci oluşturarak, kullanıcılara bilgi güvenliği ile ilgili yükümlülüklerini aktarmayı,

» Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin uygulanması sürekli iyileştirilmesi, kontrolü ve güvenlik ihlallerinde gerekli yaptırımın icra edilmesinin yönetim tarafından desteklendiğini taahhüt ederiz.

 

SERTİFİKALARIMIZ

ISO 14001
ISO 45001
ISO 9001
ISO 10002
ISO 27001.2013
ISPS Belgesi
×

Müşteri İlişkileri

Ahmet POLAT Çevrim İçi
41252

Müşteri İlişkileri

Berkay Sıtkı KÜÇÜK Çevrim İçi
41253

Müşteri İlişkileri

Evren AYDIN Çevrim İçi
41254

Müşteri İlişkileri

Celal MALKOÇ Çevrim İçi
41255

Müşteri İlişkileri

Barış ŞAHİN Çevrim İçi
41256

Müşteri İlişkileri

Gizem UZUN Çevrim İçi
41257

Müşteri İlişkileri

Emre GÜNDAĞ Çevrim İçi
41258

Müşteri İlişkileri

Erdem ÇUBUK Çevrim İçi
41259

Müşteri İlişkileri

Şeyma ALKAN Çevrim İçi
41261

Müşteri İlişkileri

Zeynep YELEKÇİ Çevrim İçi
41262

Müşteri İlişkileri

Yunus TOPTAŞ Çevrim İçi
41263

Müşteri İlişkileri

İdil Tutku YILMAZ Çevrim İçi
41264

Müşteri İlişkileri

Betül TIRAŞ Çevrim İçi
41265
×